پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225838
تمام شد/برانکو مشخص کرد بازيکن جديد پرسپوليس خارجي است
تاریخ انتشار : 1395/05/17 14:54:53
نمایش : 1324
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس امروز حرف آخر را در مورد مدافع جنجالي و سابق سرخپوشان به زبان آورد و گفت: بحث رضاييان را تمام کنيد، جايي براي اين بازيکن نداريم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، برانکو ايوانکوويچ پس از پايان تمرين امروز (يکشنبه) پرسپوليس در مورد برتري يک بر صفر تيمش در ديدار مقابل گسترش فولاد تبريز در هفته سوم ليگ برتر اظهار داشت: ليگ به‌تازگي آغاز شده، اما واقعيت اين است که دو بازي بسيار سختي را انجام داده‌ايم. ما سايپا و گسترش فولاد را شکست داده‌ايم که در اين ميان گسترش فولاد حريف خيلي خوبي بود. بنابراين انتظار بازي سخت را داشتيم و خوشحالم به‌خاطر برد روز گذشته. خوشحالي من براي پيروزي در اين بازي طبيعي است.

وي در واکنش به توهين تماشاگران تبريزي به پرسپوليسي‌ها افزود: آنها هوادار هستند و وقتي به ورزشگاه مي‌آيند، اتفاقاتي رخ مي‌دهد. حالا هم نمي‌دانم قرار است چه اتفاقي رخ دهد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص جذب دروازه‌بان دوم براي تيم اضافه  کرد: صحبت‌ها در حال اتمام است و توافق کامل انجام شده است. جذب بازيکن کار ساده‌اي نيست. بايد بليت و ويزا بگيريم و شرايط سفر دروازه‌بان موردنظرمان به تهران را پيگيري کنيم. با اين حال کارها تمام شده است. وقتي اين دروازه‌بان با ما قرارداد امضا کرد، آن زمان متوجه مي‌شويد که اين بازيکن از کدام کشور آمده است.

برانکو در مورد وضعيت رامين رضاييان نيز گفت: من شرايط اين بازيکن را درک مي‌کنم اماً واقعا نمي‌توانيم کاري انجام بدهيم. تنها مي‌توانم برايش بهترين‌ها را آرزو کنم، چون او بازيکن ملي‌پوش است، اما کادربازيکنانم پر است. از چه کسي بايد بگذريم تا رضاييان را بياوريم؟ مثل از حامد آقايي؟ اين بازيکن زير 23 سال است و ليست بالاي 23 سال ما را پر نکرده، در حالي رضاييان بازيکن بالاي 23 سال است.

يکي از خبرنگاران در مورد خارج کردن نام گولچ و اضافه کردن نام رضاييان از برانکو پرسيد که سرمربي پرسپوليس گفت: فکر مي‌کنيد به همين سادگي است؟ اين بازيکن قرارداد دارد و باشگاه تعهداتي نسبت به او دارد که نمي‌توان به اين سادگي به وي اجازه جدايي داد. من از همه شما مي خواهم بحث رضاييان را تمام کنيد، چون همه چيز تمام شده است.

وي درباره اينکه چرا از مهدي طارمي به‌عنوان بازيکن ثابت استفاده نمي‌کند، عنوان کرد: طارمي هنوز صددرصد آماده نيست. او يک شبه قرار نيست به اوج آمادگي برسد. طارمي دو ماه تمرين نداشته و قطعاً با تمرينات بيشتر شرايط بهتري پيدا خواهد کرد. در تعطيلات اگر به اردوي تيم ملي برود، قطعا در اين اردو شرايط بهتري پيدا خواهد کرد، اگر هم در تمرينات ما باشد تا آن موقع هم طبيعتاً براي هفته‌هاي بعد از تعطيلات آماده خواهد شد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس راجع به اينکه گفته مي‌شود تيم صباي قم بسيار دفاعي بازي مي‌کند، تأکيد کرد: ما به ديوار دفاعي آنها نفوذ مي‌کنيم، نه تنها صبا بلکه همه تيم‌ها براي دفاع مقابل پرسپوليس قرار مي‌گيرند و اين کار را با 11 بازيکن خود انجام مي‌دهند.

برانکو در پاسخ به پرسش عجيب خبرنگاري مبني بر اينکه چرا اوضاع استقلال به اين شکل افتاده است، گفت: من علاقه ندارم در مورد تيم‌هاي ديگر صحبت کنم. ما مشکلات خودمان را داريم و آنها هم مشکلات خودشان را دارند. فراموش نکنيد پرسپوليس هم فصل پيش در چهار هفته ابتدايي فقط يک امتياز داشت.

وي در پايان در مورد محل اردوي تيمش افزود: ما در تعطيلات سعي مي‌کنيم در همين تهران اردوي خود را برگزار کنيم.

در خاتمه مصاحبه برانکو به خبرنگاران بار ديگر روز خبرنگار را تبريک گفت و خطاب به آنها اظهار داشت: چون از فرودگاه به محل تمرين آمديم فرصت نشد شيريني بخريم، اما همين که با شما مصاحبه مي‌کنم فکر مي‌کنم هديه خوبي باشد. (باخنده)

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html